کتاب،بهترین دوست من

کتاب،بهترین دوست من

معرفی کتاب های دانشگاه صنعتی اراک و ترویج فرهنگ کتاب خوانی
کتاب،بهترین دوست من

کتاب،بهترین دوست من

معرفی کتاب های دانشگاه صنعتی اراک و ترویج فرهنگ کتاب خوانی

معجزه شکرگزاری

 

 
کتاب اینگونه آغاز میگردد: 
باشد که معجزه شکرگزاری درهای دنیای نوینی را بر تو بگشاید
و برای تمامی سالهای زندگیات شادمانی به ارمغان آورد
این خواسته قلبی من برای تو و تمامی جهان است

و بدینسان به پایان میرسد:
واژه جادویی سپاسگزارم را بگویید. آن را بلند بگویید و اگر میتوانید از فراز بامها فریاد بزنید، آن را برای خود زمزمه کنید، آن را در ذهن خود بگویید، یا آنکه آن را در قلبتان احساس کنید. از امروز به بعد هرجا که میروید، قدرشناسی و نیروی جادوییاش را با خود به همراه ببرید. برای داشتن یک زندگی جادویی سرشار از فراوانیها و شادمانی، جواب بر لبهای شماست، در قلب شماست و آماده و منتظر است تا شما، جادو را به عمل تبدیل کنید/
در فرهنگ دهخدا جادو به عنوان “چیزهای غریب که خلاف عادت طبع است” آورده شده است. اما آیا در زندگی روزمره می توان جادو را دید و از آن برای پیشرفت و بهبود شرایط زندگی استفاده کرد؟ جواب قطعا مثبت است و راهکارهای آن در کتاب “معجزه شکرگزاری” آورده شده است.

برای تأثیر بهتر جادوی شکرگزاری بر زندگی روزمره، باید دستورالعملی خاص را با عملکردی خاص در هم آمیخت و این امر به صورت کاملا کاربردی و طی یک دوره تمرینی ۲۸ روزه در کتاب “معجزه شکرگزاری ” آورده شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.