کتاب،بهترین دوست من

کتاب،بهترین دوست من

معرفی کتاب های دانشگاه صنعتی اراک و ترویج فرهنگ کتاب خوانی
کتاب،بهترین دوست من

کتاب،بهترین دوست من

معرفی کتاب های دانشگاه صنعتی اراک و ترویج فرهنگ کتاب خوانی

استاد عشق

 12شهریور ماه . مصادف با عروج ملکوتی بزرگمردی از عالمان ایران زمین، پرفسور محمود حسابی استاد مسلم و پایه گذار اکثر علوم جدید و خصوصا فیزیک هسته ای در ایران است.

کتاب ارزشمند "استاد عشق " را فرزند ایشان ایرج حسابی در شرح حال پدر به رشته تحریر درآورده اند.کتابی که خواننده متحیر از اینهمه شدائد و سختی هایی که حضرت استاد حسابی (اعلی الله مقامه) با صبری ایوب وار و تحملی شگرف و با پشتکاری وصف ناشدنی پشت سر گذاشته و در اکثر علوم زمان استاد مسلم شناخته شد. ایشان تنها شاگرد اینیشتین اعجوبه علم فیزیک جهان به شمار می رود و تئوری " بینهایت بودن ذرات" را به راهنمایی اینشتین به نام خود به ثبت می رساند. آنچه که از این کتاب مهم است که هر خواننده ای به دان توجه کند . درسهای فراوانی است که استاد در لحظه لحظه خود برای جوان ایرانی دارد و چقدر این درسها برای جوانان امروز ما حیاتیست. به عنوان برادر کوچک شما توصیه می کنم حتما برای یکبار هم شده این کتاب ارزشمند را مطالعه بفرمائید. در زیر  لینک دانلود کتاب شرح حال پرفسور حسابی (اعلی الله مقامه)  برای شما عزیزان درج می گردد.

     دانلود کتاب " استاد عشق"

(شرح حال زندگانی پرفراز و نشیب پرفسور محمود حسابی)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.