کتاب،بهترین دوست من

کتاب،بهترین دوست من

معرفی کتاب های دانشگاه صنعتی اراک و ترویج فرهنگ کتاب خوانی
کتاب،بهترین دوست من

کتاب،بهترین دوست من

معرفی کتاب های دانشگاه صنعتی اراک و ترویج فرهنگ کتاب خوانی

-ایران؛ جامعه بی مطالعه

یکی از ویژگی های جامعه ایرانی که واجد نتایج منفی در عرصه های فردی و جمعی است، میزان بسیار پایین مطالعه است. به واقع جامعه ی ایران را می توان جامعه ی بی مطالعه نام نهاد. جامعه ای که با کتاب قهر است . مردمی که ترجیح می دهند به جای خواندن، بشنوند.   ادامه مطلب ...

***نظر سنجی***

من و تو... تاحالا چندتا کتاب خوندیم؟ چندتاشونو یادمون هست ؟ یا کدومشون باعث شده  نهال روح زندگیمون کمی  بزرگ بشه؟...

اینجا از تو میخوام اسم نویسنده یا شایدهم نویسنده هایی که دوسشون داریو بگی ... خب اگر دلیلتو هم بگی خیلی خوب میشه.

توی قسمت "نظر" بگو.ما هم میتونیم از نظراتت توی بهتر کردن وبلاگمون استفاده کنیم.