کتاب،بهترین دوست من

کتاب،بهترین دوست من

معرفی کتاب های دانشگاه صنعتی اراک و ترویج فرهنگ کتاب خوانی
کتاب،بهترین دوست من

کتاب،بهترین دوست من

معرفی کتاب های دانشگاه صنعتی اراک و ترویج فرهنگ کتاب خوانی

درجا زدن ممنوع (15 قانون مطرح شده در این کتاب را به کار ببرید و همچون رودی خروشان در مسیر زندگی پیش بروید)

   

  

تنهاراهی که می توانیدکیفیت زندگی خود را به بهبود رسانید این است که خودسازی و بهبود وضعیت تان را آغازت و خود را اصلاح کنید. اگر می خواهید در مسیر موفقیت گام بردارید چاره ای ندارید جز اینکه زندگی رو به رشد را سرلوحه برنامه های خود قرار دهید.

سیاری از مردم ناموفق دچار بیماری یک روزی هستند! با اینکه می توانند همین حالا با انجام کاری خاص زندگی خود را ارزشمند کنند، فقط می گویند: یک روزی انجام خواهم داد! یا از شنبه شروع می کنم. راهی که می تواند شما را متحول کند این است که از همین حالا شروع کنیم. مهم نیست کجا هستیم، مهم این است کجا می خواهیم برویم.

 

 میلیونها تن از انسانها٬ همچون خود من٬ از کتابها و سخنرانیهای جان ماکسول انگیزه گرفتهاند و بهره بردهاند. مکسول با نوشتن این کتاب بار دیگر کوشیده است اندیشهها و بینشهایی مهم را برای ما مطرح کند تا هر یک از ما بتوانیم تواناییهای واقعی و راستینمان را شکوفا کنیم و تفاوتی مثبت را در زندگی خودمان و دیگران بیافرینیم. من به راستی جان ماکسول را تحسین میکنم؛ زیرا او یکی از پیشگامان عرصه مدیریت در سراسر جهان محسوب میشود. او در این کتاب با موفقیت میکوشد 15 قانون موثر را برای رشد کردن و درجا نزدن مطرح کند. خواندن این کتاب و بهکارگیری قانونهای آن سبب میشود در زمینه موفقیت شخصیتان گامی بلند و موثر بردارید. من به منزله مدیر و مربی٬ همیشه شیوهای را جستجو میکردم تا به بازیکنان تیمم آموزش دهم که چگونه پیشرفت کنند. از دوست خوبم٬ جان ماکسول٬ بسیار سپاسگزارم؛ زیرا این کتاب کاربردی را برای رشد کردن و درجا نزدن نوشته است. بهکارگیری قانونهای این کتاب سبب میشود شما همواره در زندگی شخصی و اجتماعی خود در حال رشد و پیشرفت باشید. خواندن این کتاب و بهکارگیری قانونهای آن برای همه انسانها و بهویژه برای افرادی ضرورت دارد که بهگونهای مسئولیت دارند به دیگران کمک کنند تا در مسیر رشد و پیشرفت گام بردارند





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.